Fit me for a straight jacket

Jag vet inte vad jag ska göra.. Känner att allt är så hopplöst bara och att det inte finns något jag kan göra åt saken. Om allt vore lite enklare...
Men allt kanske känns bättre snart, när jag har kommit in i jobbet på Dannes, när pengarna därifrån börjar rulla in, när Åsa flyttar hem och någon gång i livet träffar man väl till slut en vettig kille som gör en gladare. En vacker dag står man nog där och tänker att man är så nöjd och inte ångrar något man gjort i livet :)
Jag tror ju inte på ånger.. Eller man ska ånga de man inte gjorde kanske (: Nåväl de är nog inte sant alla gånger heller..
Nu ska jag klättra upp i min säng och kolla färdigt Scrubs, sen måste jag sova. Ska jobba elva på Dannes.. På kvällen blir de att umgås med Linn, Robbe och kanske Daniel typ. Kolla Idol och så där :) Sen kanske jag drar en sväng runt stan eller något i den stilen med Angi (:
Nattinatti!
Puss /Alex ♥

I'd rather you hate me for everything i am
Then have you love me for something i ain't

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0