Huvudvärk..

Har jobbar em på Dannes idag och har så gott som fått sköna mig själv. Är trött i hela kroppen inklusive huvudet, har till och med huvudvärk.. Hoppas att jag inte har glömt nå när jag stängde själv. Har kommit hem för en liten stund sen, har hunnit duscha och sitta här i soffan ett tag. Har em imorgon också. På tors, fre och lör är det OK som gäller :P Känns som att jag inte har varit där på evigheter.
Måste säga att jag har haft en jäkla rolig helg :) Har umgåtts mest med Angi och vi har kollat film, skjutsat folk och bara surrat massa. Mycket trevligt :) Men har även hunnit med att umgås med Linn, Lotta och Sonny.
Nästa helg blir de ju att jobba men nå ska jag hinna med lite skoj då också ;P
För övrigt krånglar jag till mitt liv bara ännu mer, men då har man ju inte tråkigt i alla fall haha ;)
Och mina känslor är fortfarande som någon bergodalbana, i ena stunden känner jag mig otroligt nere och i andra känner jag att livet leker. Men livet är väl så :) Kan i alla fall säga att jag mår bra nu.
Nu ska jag kolla färdigt Scrubs och så där.
Puss /Alex ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0