Så less så less så less

Jag är less på att känna så här.. Kan man inte bara ta allt man känner och slänga de i någon låda och lägga undan de någonstans..? Trodde jag var på väg att komma på bättre tankar men inte de. Faller tillbaka lika fort som man hinner tänka den tanken... De enda man kan göra är att vänta och försöka leva. Jag kanske inte är lika trasig som förut med känslan av att man är otillräcklig försvinner precis inte.. Sa ju att bakslaget skulle komma men trodde inte att de skulle vara så här utdraget och hemskt...
Hur som helst var vi ut igår och jag hade då jäkla kul :) Hoppas vi får de lika trevligt på nyår. Som om de inte var nog med jul, de måste vara ett nyår också.. Hojj fifan säger jag bara. Men ska försöka tänka positivt!
Imorgon blir de i alla fall att kolla mellandagsrean. Har ett presentkort på Mondo och jag tror jag vet vad jag ska köpa redan :) Hoppas att allt inte har tagit slut nu.
Nu ska jag klättra upp i sängen och försöka trycka bort mina deppiga tankar och försöka drömma nå fina drömmar..
Puss /Alex ♥

Kommentarer
Postat av: plotta

styrkekramar :)

2010-12-27 @ 18:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0