Vad ska man säga..

Mr Ågren smög och hoppa på mig bakifrån, men han har jag brottat ner nu :) Mycket tack vare Linns hjälp, hon säger alltid så kloka och rätt saker. Jag är glad att ha henne som vän :)
Hade ändå det jäkla kul igår måste jag säga, en lyckad kväll även om man aldrig kommer undan ångesten.. :)
Har ju jobbat som liftvärd idag från halv tio till halv fyra och de gick förvånadsvärt bra med tanke på att jag var ut igår. Bakistabletterna var en underbar present ;) Men trött som tusan är jag!
Hade egentligen inte så mycket att skriva, som vanligt..
Så nu ska jag hoppa in i duschen och fortsätta brottas med mina andra demoner...
Puss /Alex ♥



En jävligt bra låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0