8 timmar

Jag får äntligen jobba lite 8 timmars skift, så man får ihop lite pengar ;) Idag blev de från 14 till 22 och imorgon blir de från 9 till 17. Men nå känns de ju i knäna när man inte är van vid att vara på benen så länge, men nå ska jag bli van vid det också (; Fick veta att jag mest troligt får jobba lite fler timmar i mars också eftersom Emil ska vara pappaledig då, så de gillar vi.
Sonny har ju börja jobba åt Schaktteamet, så igår och idag har han åkt med för att lära sig lite. Han valde själv att åka med på kvällen så de betyder att han kommer hem först vid tolv :b Får se då när han ska börja köra själv :)
Annars har jag inte så mycket att göra.. Kollar So you think you can dance och känner ett behov av att dammsuga, men man kan ju inte göra det eftersom våran granne har ett litet barn som antagligen ligger och sover nu :b Och för övrigt längtar jag till sommaren även om jag kommer jobba mesta delen av den :P
Puss /Alex ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0