DH

I morse så har jag varit på vårdcentralen och blivit vaccinerad mot livmoderhalscanser. Bestämde mig för någon vecka sen att jag skulle göra de, vilket var tur eftersom den här månaden har jag högkostnadsskydd. Annars hade det blivit att betala 1100 kr per spruta och de är 3 st. Fast sista sprutan lär jag ju behöva betala fulla priset på, men det är nog värt det. Ont gjorde de :P
Annars så har jag tillbringat dagen med Linn. Vi har gjort vofflor, kollat Desperaé housewives säsong 1 och ätit lite annat gott :) Blir nog att vi kollar lite HD i kväll också ;) Men först blir det väl att handla och käka mat! Blir nog en rätt tidig kväll, är rätt trött. Och så börjar jag jobba kl 15 imorgon :b
Puss /Alex ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0