Fettisdag

Funderar att baka semlor idag, men väntar på att Sonny ska sluta jobbet så får han följa med och handla ;) Är inte världens största fan av mandelmassa så tror de får blir vaniljkräm istället i såna fall :) Enda jobbiga med att baka semlor är ju att de ska hålla på att jäsa så länge :b
Annars har jag väl planerat att umgås med Lotta idag, för de blev ju inte går. Och man får väl se vad vi hittar på :) Jag och Sonny har ju köpt filmen Fame och Sonny var väl inte så sugen att se den, men Lotta hade ju redan sett den. Stora problem man har ;)
Sen så har jag insett att min bästa vän och min största fiende är jag själv.. Fast de är väl inte bara jag som känner så ibland? ;b Men jag tror de gäller alla människor egentligen för man skapar ofta sina problem själv med hjälp av sina tankar och sen i slut ändan kan man alltid lita på sig själv om man tar sitt furnuft till fånga. Har jag rätt? Sen så har jag insett att den musik jag lyssnar på påverkar mig rätt mycket också känslomässigt :b Hehe.
Nu ska jag kolla tv eller nå. Puss /Alex ♥



En mycket bra låt!



Hörde någon av hennes låtar på radion för någon dag sen. Tycker att låtarna är härliga, texterna är bra även om de är lite udda. Hon påminner mig om Lisa Ekdahl och henne har jag tyckt om ända sen jag var liten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0