Städa

Idag har jag och Sonny städat lägenheten noga (de var mest jag som städade (;) och snart ska jag fara med Linn och städa på El&Kraft :) Sen blir de middag och sen mest troligt att fara till Lotta och ta en kopp te.
Annars har jag inte gjort nå, sovit till 2 typ ;) De var faktiskt länge sen man gjorde de.
Jag borde nog göra mig klar nu för Linn är nog här när som helst.
Jobbade hela förra helgen och så blir de ihelg också, jobbar till och med på torsdag. Längtar tills lönen kommer! Ska bli roligt att se vad man får. Hoppas jag också får jobba lite mer den här månaden också som Emil har sagt att jag möjligtvis ska få göra.
Imorgon vet jag inte vad jag ska hitta på, får se vad dagen bjuder på :) Men har lust att hitta på nå roligt, men de är också svårt när man inte har nå pengar :b Nånå..
Puss /Alex ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0