Step up

Sonny är och jobbar så jag bestämde mig för att äta Ben & Jerry´s och kolla en film. Det blev Step up 1 eftersom jag inte hittar Da Vinci Koden, men inte ångrar jag att jag såg den istället ;) Jag tror inte det finns nå bättre än en riktigt bra dansfilm alltså, jag blir helt till mig! Någon som kan tipsa om några fler bra dansfilmer?
Vad måste man göra för att bli en bra dansare.. Flytta södet ut? Flytta utomlands?? Jag vill verkligen börja dansa här hemma igen och det ska väl inte vara så omöjligt. Saken är ju bara den att här i Gällivare finns det ju inte danslärare som kan många olika danser, för jag vill ju lära mig allt möjligt. Här finns det Streetdance typ, fast de är ju ändå de jag är mest intresserad av :) Jag får se..
Sonny borde komma hem snart, typ klockan tolv. Så ska väl se på tv tills dess. Ha en bra natt! Puss /Alex ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0