Stock i avloppet

Vi har då haft stock i avloppet och imorse stank de i hela lägneheten. Tur att dom hade fixat de tills när jag skulle kliva upp. Nu vågar man ju ha igång tvättmaskinen och diskmaskinen igen :) Hade inte varit så roligt att få översvämning ;b
Annars så har jag och Linn varit på Dollar Store. Jag köpte en burk till strösocker, 4 mindre skålar, hårklämmor, topps och tuggummi (: Sen for vi till Lotta och drack kaffe.
Ikväll känner jag för att ta igen helgen, köpa massa onyttigt och kolla film hihi. För från och med imorgon tänkte jag testa den här dieten när man inte äter nå kolhydrater ;) Har hört att den ska vara rätt effektiv, men frågan är ju om man kolla hålla borta de kilon man har gått ner sen.. Någon som har erfarenhet av den metoden som vill ge lite tips? Fast Lotta verkade ju veta rätt mycket så man kan ju alltid fråga henne (:
Nu tänkte jag försöka få liv i Sonny och sen måste vi fara och handla. Puss /Alex ♥



En väldigt bra låt. Länge sen man lyssnade på Metallica, men då bli de ju inte söderspelat. Hojj vad dom är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0