Torsdag

Idag ska jag börja jobba kl 14 till 22, men egentligen känner jag ingen motivation att göra något alls.. Igår så jobbade Sonny natt och jag gillar verkligen inte att försöka somna själv :b Jag är så rädd av mig ^^
Eftersom jag jobbar till 22 så kommer man ju inte hinna göra så mycket idag. Man kanske ser någon film när man kommer hem eller så :)
Igår var vi och kollade på Linn tv som vi kanske ska köpa, men Sonny tappade intresset lite när den bara var 37". Men Linn ger ju oss ett jävligt bra pris, så vi får nog fundera lite till. Och i den här lägenheten behöver man ju inte så mycket större, men de hade ju varit tråkigt om man hade kännt att man hade vela köpa en ny i en snar framtid.. Och jag har ju inte råd att köpa den utan Sonny om man säger så.
Nu ska jag hoppa in i duschen och börja göra mig ready :P
Puss /Alex ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0