Vad ska man göra för att få lite läsare?

För ett tag sen hade jag ändå rätt många som läste min blogg.. Nu är de typ 4 st och jag tror jag vet vem ni är ;) Men nu behöver ju folk inte läsa ens blogg för att veta vad som händer i ens liv för nu får man ju veta allt på facebook :b Vad man gör, ser vilka människor som skriver med varandra och vilka som är tillsammans. Det går ju mycket fortare att kolla där än att läsa en blogg vars det står massa annat vardagligt skit som ändå ingen vill veta :P Fast nu kanske de råkar vara så att jag inte har ett så intressant liv..
Och händer de mig nå intressant (=drama) så kan man ju ändå inte skriva om det för då får man ju en massa skit för de :P Och folk vill väl ändå läsa som massa smaskiga dramatiker än vad man har ätit till middag, eller? Och dom som skriver blogg vill ju ändå skriva om sitt liv, bra som dåligt. Skriva av sig helt enkelt. I alla fall jag.
Menmen, livet är som det är tills man själv ändrar på det :) Mitt nya motto!
Om en timma och tio minuter blir det att fara på jobbet, så ska ta och göra lite vardagliga saker nu ;) Puss /Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0