Andra dagen på jobbet

Det har gått bra trots min nervositet över att jobba med chefen ;b Tror jag har gett ett bra intyck, var i alla fall trevlig och gjorde mitt bästa. Har skrivit på anställningsbevistet idag och har fått veta att jag är anställd till juni hur som helst :) Blir ju bara 6 månader åt gången när man är tillsvidareanställd.
Men ont i knät har jag som tusan efter att ha sprungit omkring i 8 timmar på stengolvet :b Lär ju behöva ta en värktablett imorgon. Fast tror inte att de slår när jag jobbade en kväll på Fjällnäs som diskare, jävlar då hade jag ont i knät.
Nu ska jag göra det enda man kan göra i princip den här tiden på kvällen, ta det lungt. Godnatt på er! Puss /Alex ♥



Ännu en låt som jag har lyssnat på jätte mycket förut, tycker än idag att den är väldigt bra!

Kommentarer
Postat av: lotts

härligt att de går bra på worket =) såg att du ringt, ringer dig efter skolan!

2010-01-12 @ 07:43:32
Postat av: Ko-legan (kollegan)

Herregud, visst gick det bra på jobbet redan första dagen!!! Jag kan intyga detta!

Du är social, pratar,överför energi till den du jobbar med, ler så rart å är inte det minsta lat!

Den uppfattningen fick jag av dej våra första timmar tillsammans på jobbet! Jag säger bara : V Ä L K O M M E N !

2010-01-14 @ 07:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0