Arbetsförmedlingen

Idag har jag varit på det sista mötet på arbetsförmedlingen :) Skönt att slippa det där stället för de är då inte till någon hjälp :b Sen så är hon som jag ska ha dom här möterna alltid sen..
Annars så har jag tillbringat dan med Linn (: Vi har varit på Jysk och gjort lite andra ärenden. Och trevligt har det varit, länge sen man som gjorde något på dan. Sen har jag börja fundera på jobbet, det är fan tråkigt att jag ska jobba när alla andra är lediga typ :b Man hinner ju knappt umgås med någon.. Men vad gör man inte för pengar ;)
Nu kollar jag bara One Tree Hill och väntar på att Sonny ska komma hem. Blir nog att jag få laga nå mat åt mig själv för han har ju ätit redan och lär ju inte vara hungrig sen.
Nå nu ska jag kolla klart programmet :) Puss /Alex ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0