Bruna Bönan

Min bruna lilla bil gick igenom besiktningen idag :) Men det är ändå lite saker man måste fixa på den efter krocken.. Annars sa besiktningsgubben att det bara tuta och köra! (: Men en ny bil hade inte heller varit helt fel enligt mig, men de får jag nog fortsätta drömma om ;)
Annars är jag bara hemma och inte gör ett skit som vanligt. Skulle ju fara förbi FAB i dag och kolla om det finns nå lägenheter, men hade ju så satans lite bensin och inga pengar :/ Vill inte bo kvar här för hyran är så hög för den här 1an som inte har sovalkov, med element man inte kan reglera, med typ inga garderober, fönster som drar kallt som tusan, en dusch vars det bara kommer kallvatten ibland, hushållselen är separat, morotvärmaren går på hushållselen och man kan inte ta nå bredband via telefonjacket förutom från ett enda bolag.
För ca 700 kr till så får man en 2a på Kilen vars bredband, hushållselen och motorvärmaren ingår i hyran!!! Och alla andra saker där till..
Nu ska jag sluta klaga, för förutom allt de där så är ju bra ;) Jag trivs ju i Kullen osv och jag har aldrig riktigt gillat tanken att bo på Kilen. Men Antons och Lottas lägenhet är ju jätte fin (: Så kan nog vänja mig vid tanken ;)
Nu ska jag se om de finns något att äta och kolla lite tv. Puss /Alex ♥

Kommentarer
Postat av: lotts

kom till kilen :D

2010-01-13 @ 20:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0