Första dagen på jobbet

Det har gått bra på jobbet idag, har lärt mig ganska bra hur kassan funkar. Fast har ju en hel del kvar att lära mig, jag med mitt korta minne.. Kommer väl glömma bort allt till imorgon ;) Sen är jag lite nervös inför morgonagen, för då ska jag jobba med chefen. Men förhoppningsvis går de också bra.
Fast jag bara har jobbat 6 timmar idag så har de börjat kännas i ryggen. Undra hur man kommer må imorgon efter 8 timmar. Stackars mina dåliga knän, men vad fan kan man göra. Arbeta måste man ju göra! Efter helgen ska jag nog boka tid och utnyttja min halvkroppsmassage som jag fick i födelsedagspresent ;) Hihi.
Nu ska jag bara ta de lugnt ett tag. Får se om Åsa ringer upp mig eller om hon kanske glömmer eftersom hon redan pratade med någon :) Nu ska jag mysa med Sonny! Puss /Alex ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0