Hiss eller diss?

Leighton Meester (Blair i Gossip Girl) har då gjort sångkarriär. Jag måste säga att hon överaskade mig och jag gillade den här låten och videon:



Men när jag fick höra den här låten så tänkte jag bara: "vaa..?". Hon har ingen passande sminking förutom när hon ser mer "naturlig" ut, fula naglar när hon är i den röda rummet och gör porriga ansiktsuttryck hela tiden :b Här är den videon:



Inget direkt fel med rösten eller så. Men jag dissar då den och hissar den första ;) Vad tycker ni?

Nu ska jag med Sonny på Dollarstore, sen laga mat och sen blir det att fara på jobbet. Börjar kl 17.00 och slutar 22.15. Jag ser fram emot att fara och jobba! Hur många kan säga de? ;)
Puss /Alex ♥

Kommentarer
Postat av: å

2010-01-15 @ 14:23:40
Postat av: Åsa

Jag dissar den första låten, fast hon såg bra ut i den videon. Den andra skulle då jag hissa högt som tusan, för den var BRA. Sminket var inte så snyggt, men dom lyckades iaf få henne att se trashig ut som jag antar är planen :b

2010-01-15 @ 14:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0