Idag börjar man arbeta

Idag börjar jag på OKQ8 i Malmberget :) Jag är nervös och allt det där, men det känns samtidigt väldigt bra. Får berätta mer ikväll eller imorgon hur första dagen gick. Fast jag jobbar ju imorgon också och då börjar jag redan 14.00. Idag börjar jag först 16.00 men de är också tidigt med tankte på att jag annars kommer börja först 17-18. Men varje dag är till 22.15. Får se om man kommer få jobba dag någon gång :P
Annars så har jag bara varit på en lite längre promenad med Sigge :) Det är så skönt ute, bara ca 5 minus garder! Lotta frågade om jag vela följa med på Dundret och åka lite skidor och det hade jag gärna gjort om jag inte hade jobbat.
Åsa åkte då till Stockholm i torsdags och det känns fortfarande lite overkligt.. Jag har som inte fattat det ännu, men samtidigt saknar jag henne. För nu har man liksom ingen kompis att fara till vars man bara ligger i sängen och pratar om allt, precis som när man var yngre.. Fast jag klagar inte på kaffe-eftermiddagar, te-kvällar, film-kvällar och allt där i mellan med mina andra tjejer (: Skulle inte byta ut det för något.
Nu ska jag ta en dusch och greja på lite här hemma :) Puss /Alex ♥



En låt jag hittade på min mobil igår. En låt som man lyssnade på så mycket förut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0