Orkeslös

Jag har svårt att hitta motivationen till att göra någonting alls :b Ska väl fara till mamma en sväng snart i alla fall, sen får man se vad som händer. De är tänkt att jag ska fara förbi Vicky en sväng, har lite kläder hos henne som jag nästan hade glömt bort ;)
Det är inte mycket som händer i mitt liv annars.. Umgås med Linn, jobbar och bara myser hemma typ :)
Nu sitter jag och kollar Ellen DeGeneres show och hon pratar me Twilight-stjärnan Robert Pattinson, så visar de lite klipp från den senaste filmen Twilight New Moon och jag vill verkligen se den! Hur länge ska de ta innan den kommer ut på film? ;b Någon som vill se den med mig? :)
Men nu ska jag fara till mamma, får se om jag far och tränar sen. De är så tråkigt på Kupan, men Fysion är ju så jäkla dyr :/ Sen är de ju så tråkigt att träna själv.. Hade vela ha lite träningsgrjer här hemma. Men de är ju också dyrt att köpa och så bor man ju i en etta ;b Nåväl..
Puss /Alex ♥

dockor :)

Undra om det finns många barn som vill eller som redan leker med dessa dockor? ;) De är ju likt i alla fall!

Kommentarer
Postat av: lotts

jag vill se den =) när jag kommer hem!

2010-01-26 @ 15:26:12
Postat av: jossan

filmen kommer ut den 20 mars tyckte jag att jag läste häromdagen :)

2010-01-26 @ 18:12:18
URL: http://tarjajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0