Party ;b

Kanske inte den bästa idéen eftersom jag jobbar imorgon, men börjar ju klockan 18 så :) Snart måste jag hoppa in i duschen och börja fixa mig för hinner ju inte göra så mycket efter jobbet. Vi skulle väl försöka fara på krogen kl 23. Så efter jobbet blir de att byta om och bättra på sminket, sen är man ready ;)
Annars kollar jag på Ellen DeGeneres Show som vanligt vid den här tiden på dygnet. Lady Gaga gästar! :D Längtar tillbaka till Östersund!! Hade verkligen vela fara på en konsert med henne i Stockholm eller Göteborg!!!
Nå nu ska jag kolla de här och sen blir de duschen :) Puss /Alex ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaa okeej men har du sett lady gagga nån gång:)

2010-03-16 @ 17:07:13
URL: http://www.hannahenriksson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0