Tårta

Har varit hos min kusin Veronica för att gratta hennes barn Emilia som fyllde 17 igår :) Åt smaskig tårta och pratade om spöken (vi pratar väldigt ofta om sånt). Annars så har jag och Sonny köpt en säng från Chille till ett riktigt bra pris (: Och fint blev de. Här får ni en bild:

 

Tror det blir snyggare om man skaffar ett skyddsöverdrag till madrassen som syns :) Och det endra rummet i våran lilla lägenhet kändes väldigt litet, men de blir nog bättre när vi skaffar oss ett mindre tvrumsbord.
På nyår fick jag förresten veta att jag mest troligt kommer får jobba på OKQ8 :D Hoppas dom ringer imorgon eller någon dag snart!
Nu ska jag vänta på att Sonny ska komma hem så ska vi laga mat, börjar bli väldigt hungrig. Puss /Alex ♥

Kommentarer
Postat av: lotts

det blev skitsnyggt =) kanske kommer förbi på en kaffejävel senare?

2010-01-04 @ 11:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0