What to do?

Jag och Sonny har varit och handlat på Konsum och ätit pizza på La Guna för ett tag sen (bra med godis till frukost och pizza till middag ;b), nu har jag bara suttit och läst lite bloggar och så där. Ikväll var de tänkt att jag skulle vara med Linn, men hon ändra sig. Gissar att hon inte var på humör eller nå.. Så blir väl att bara sitta hemma och inte göra ett skit. Kanske far till mamma och pappa en sväng :b
Är på lite halvkonstigt humör som vanligt, irriterar mig på allt och alla.. Och som plus på mosen så är det "den där roliga veckan" :P Jag har lust att fara och hälsa på Lotta i Öjebyn för de är ju så mysigt där och det är inte ofta man har tråkigt med Lotta ;) Men man har ju inga pengar. Sen så längtar jag tills jag ska fara och hälsa på Åsa! Men även till när hon kommer hem :)
Nu tänkte jag putta ner Sonny i sängen och flyga på honom och ge honom masa kramar ^^ Puss /Alex ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0