Ännu tröttare :b

Då har man varit på IKEA och spenderat 5000 kr.. Nog för att det mesta jag köpte var nödvändigt :) Det är inte billigt att flytta hemifrån.. Det är ju tur att man har fått jobba mycket nu i sommar så man har råd med det viktigaste i alla fall (: Men snart får man börja leva snålt... En vecka kvar tills jag får börja flytta in ^^
Så efter att ha klivit upp tidigt och promenerat hela dagen så är jag ännu tröttare än vad jag var igår :b Kände mig till och med bakis idag också.. Fifan alltså, jag förstår inte. Så snart blir de att sova, kommer somna så fort jag lägger huvudet på kudden.
Annars så kollar jag South Park och bara tar de lugnt. Så ska ta och koncentrera mig på programmet nu :)
Puss /Alex ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0