Besök av Mr Ågren åter igen

Jag förstår inte hur jag kunde bli så packad av ca 4 glas vin igår.. Jag ch Lotta drack ju mer vin när vi var i Vettasjärvi och då blev man ju knappt påverkad :S Men i och för sig så hade man jobbat hela dagen och nå hade jag kunnat ätit bättre innan. Lite ågest får man ju när man nästan blev utkastad från krogen :b Inte för att de kasta ut mig men de tjatade på mig om att jag borde gå hem. Men så blev de inte :P Blev pizza på Manuella och två efterfester. Kom inte hem så tidigt med andra ord.. Men roligt hade jag ju även om man får besök av Mr Ågren så här dagen efter ;b Och de känns bra på nå vis att man har några minnesluckor här och där för då har man ju mindre att ångra. Men de kommer ju alltid någon som ska påminna en om något som helst hade fått vara en minneslucka :b Tur ändå att man får fylleångest, annars kanske man hade varit ut lite för mycket och upplevt såna här kvällar allt för ofta.
Nu ska jag ta och käka något.
Puss /Alex ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0