Förkyld som tusan :(

Jag gör inget annat än nyser känns det som.. Förstår inte hur jag mitt i allt blev så här jäkla dålig :b Så nu drogar jag mig själv med Kan jang och lite annat som ska hjälpa mig. Hoppas jag blir bättre snart för det känns inte som att jag vill tillbringa mina 5 lediga dar i sängen...
Annars så har jag, Linn och Lotta ätit på Husmans idag. Blev Grekisk paj, mmmm ^^ Sen drog vi till Linn och tog en kopp kaffe och surrade lite. Vi hann inte fara till min lägenhet och mäta väggarna och de, men det ska väl hinnas imorgon. Tror inte att jag kommer få det omtapetserat och det kändes verkligen inte roligt :( Men man får väl kolla upp hur dyrt det skulle bli att betala de själv, men har ju nog lite med pengar redan... Fast det är nog värt de för man vill ju som trivas och tapeter kan göra en sån stor skillnad :b
Men nu ska jag ta och sova och försöka bli frisk!
Puss /Alex ♥

midsommar

En bild på mig från midsommar ;b Hade varit fint med lite mera sol här i Gällivare tack!




Kommentarer
Postat av: lotts

Jag kan hjälpa och tapetsera, vet inte om jag kan det, men jag får lära mig ;)

2010-07-15 @ 12:57:43
Postat av: Alex

Tack för att du vill ställa upp :) Det är inte så svårt och de blir ju bra bara man är noga (:

2010-07-15 @ 15:05:25
URL: http://annaaleexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0