Fredag

Jahapp.. Då var det fredagkväll och här sitter jag själv och har inte ett skit att göra :/ Funderar på att slå på Remember me och bara ligga här i min säng. Men det känns så dystert :b But what can i dooooo...
Ibland börjar jag fundera vad jag väntar på. Att livet ska börja? Varför stanna i denna stad som inte har nästan något att erbjuda. Men vars fan skulle jag ta vägen? Börja livet alldelens ensam känns inte heller så lockande även om man träffar människor på vägen.
Men det kanske känns bättre när jag får lägenheten :P Vilket är om 23 dagar! Fast om jag flyttar in då är ju en annan visa. Hoppas ju på att få tapetsera om. Kanske gör de fast jag måste stå för det själv.. Någon som är duktig på att tapetsera och vill hjälpa mig? :)
Nå men nu ska jag deppa vidare ;b
Puss /Alex ♥



Passar ju mig så där lagomt bra just nu ;) Men annars är jag ju lite av en optimist ^^ Jävligt bra låt om inte annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0