I'm back

Kom hem igår och var rätt så trött efter en helg ute i naturen. Jag tycker vi har haft en riktigt trevlig helg :) Det enda som har varit lite mindre trevligt var myggen.. Har aldrig varit med om så mycket mygg! Har seriöst minst 10 myggbett på vardera skinka pga att det inte var någon lucka där bak på dasset :b Plus att jag kissade en gång i skogen haha. Jag som till och med satt myggmedel på rumpan för att undvika massa myggbett, men inte fan hjälpte det! Tror dom var immuna ;P
Har jobbat idag från två till tio och kom inte därifrån förrän halv elva :/ Jobbiga kunder med andra ord.. Tror att dom kan följa sina egna jävla regler. Hojj! Sen for jag till Lotta och drack te och åt muffins :) Kollade nyss How i met your mother och tänkte sova efter de, men då såg jag att Jim's värld började och så fick jag lust att skriva lite :) Resten av veckan jobbar jag från tio till fem-sex, men till helgen är jag ledig.
Så till helgen blir de att fara ut :) Åsa och Lotta är ju på iaf. Emma jobbar men kanske följer med hur som helst och så får man se om kanske Linn och Vicky vill följa (: Någon annan som vill följa? Imorgon blir det att fara upp till toppstugan och ta en våffla eller toast hur som helst :D
Nå nu ska jag kolla mitt program.
Puss /Alex ♥

i vettasjärvi ser ut som att någon svetsar ;b  när vi åker båt

Bjuder på lite bilder från helgen :) Älskar bilden på Undra, så jäkla nöjd med att jag fick de på bild ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0