Suck och stööön..

Åh vad det känns tråkigt att vara tillbaka i Gällivare vars de inte händer ett skit :b Men man får väl försöka göra det bästa av saken, hitta på lite roligare grejer typ eller något i den stilen (: haha. Tänker på massa små detaljer som gjorde det väldigt roligt borta i Kiruna och några av dom detaljerna kan ni läsa i Åsas blogg (aawjk.blogg.se) ^^ Bara tråkigt om jag också skriver om det eftersom jag gissar att dom som läser min blogg även läser Åsas? ;)
Ikväll har jag varit med Åsa då och vi drägd the räg haha, alltså med andra ord snurrade på stan :D Det var väldigt trevligt fast vi kom fram till att de inte är samma känsla i våra myskvällar som förut, vi har som inte så mycket att prata om så vi åt istället ;) Ne men de blir väl kanske så, man umgås så mycket att man redan vet allt typ (:
Imorgon ska Linn ringa och väcka mig så ska vi ta en fika. Hennes lunch blir typ min frukost hehe :) Och varje gång jag pratar med Linn börjar jag längta så mycket tills när jag får min lägenhet! :D Det är ju faktiskt hon som har fixat det till mig, snäll som hon är. Och inte är de länge kvar tills jag får den heller! Måste fara till IKEA när jag får lönen hihi.
Men nu ska jag kolla lite tv och sen försöka sova.
Puss /Alex ♥

Kirunafestivalen-10

Bjuder på en lite udda bild på mig från bilfärden i Elins bil snurrandes i Kiruna ;b

Kommentarer
Postat av: anna

ska du flytta själv ? =)

2010-07-06 @ 10:49:50
URL: http://erniiee.blogg.se/
Postat av: Alex

jajamen :) är ju liksom själv så

2010-07-15 @ 00:12:37
URL: http://annaaleexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0