Så där ja :)

Nu har jag fått nycklarna till lägenheten :) På söndag blir de att måla och sånt i köket innan och efter jobbet. Kanske att jag får tapeterna på tisdag eller något sånt, ska beställa dom idag. Att tapetsera lär ju ta nästan en vecka med allt förarbete man måste göra. Men inom två veckor borde jag ha möblerna på plats :D
Jobbar eftermiddag hela den här veckan.. Men på måndag är jag ledig i alla fall. Så jobbar jag två dagar nästa vecka som också är eftermiddag. Skrev upp mig på schemat på torsdag men de är nog ingen bra idé, bättre att vara i lägenheten och fixa där så de blir klart :)
Nu är de ju inte länge kvar tills jag far utomlands heller. Hoppas verkligen att det är bra väder så jag blir lite brun ^^ Här i Gällivare har de ju inte varit sommar ännu.. Så har man jobbat när de har varit bra väder :b
Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen fara och beställa tapeterna :)
Puss /Alex ♥



Tyck att jag är töntig med den här låten är fan bra! Så underbar text som stämmer rätt bra vilket gör låten bättre. Fanns inte så många att välja på så de är ganska dålig kvalité..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0