See ya

Imorgon på morgonen drar jag och Lotta till hennes farmor och farfars stuga och bor i deras lilla fiskestuga en bit bort :) Är där över helgen och det blir nog att bara mysa, fiska, dricka lite vin och sola om vädret tillåter. Låter inte det härligt? (: Ska bli skönt att komma bort lite. Tur att min förkyldning blev bättre så snabbt så vi inte var tvugna att ställa in våra planer! Tråkigt att Åsa bestämde sig för att inte följa.. :/
Nu lyssnar jag musik, kollar how i met your mother, packar och tvättar lite kläder. Jag är en kvinna som kan göra många saker samtidigt haha ;) Var så trött när jag var hos Lotta tidigare, men nu fick jag energi som tusan. Skyller på en bra'a musiken jag lyssnar på. Tar nog med mig skivan så jag och Lotta kan lyssna i bilen :)
Tidigare idag så har jag, Linn och Åsa varit på Strand Cafét och tagit en fika och surrat lite. Mycket trevligt, så man får hoppas att det inte dröjer allt för länge innan vi gör om det (: Och innan vi var och fikade så var jag och Linn i min lägenhet och mätte lite för vi hann ju inte de igår. Vi kom fram till att loftsängen är nog en bra ide även om den är rätt stor den jag ska beställa (eller hämta). Och blir den för hög så kapar jag bara benen lite :)
Men nu ska jag fortsätta med allt jag håller på med så det inte tar hela natten. Ses efter helgen! Byebye Gällivare!! :D
Puss /Alex ♥



Så jävla bra låt med en något konstig video ;b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0