Tråkigt..

Då är man hemma igen efter ännu en helg på Kirunafestivalen. Jag har haft väldigt roligt fast hade nog varit ännu roligare om gällivareborna hade fått hyra rum på Gullriset :b Menmen blev ju rätt lyckat i alla fall så :) Känns faktiskt lite tråkigt att vara tillbaka i Gällivare..
Och nu blir det att jobba heeeela veckan :( Men nästa vecka jobbar jag endast 2 dagar ^^ hihi. Sen de 2 veckorna som kommer efter de är jag ledig helgerna och veckan efter de jobbar jag också bara 2 dagar. Efter de så är det dags att börja jobba som vanligt igen.. Alltså torsdag, fredag, lördag och de dagar de är någon borta :b
Nu är jag jäkligt trött. Att sova 2 dagar i bilen är kanske inte den bästa ideén om man vill sova mycket ;b Så ska ta och sova på ett tag. Börjar ändå kl 10 imorgon..
Puss /Alex ♥



En mycket bra låt som spelades mycket ihelg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0