Trött som en prutt

Då har man jobbat 7 dagar, bara 2 to go :b Hoppas verkligen att jag inte behöver vara ensam imorgon igen.. Kommer behöva mina 5 lediga dagar om jag säger så ;P Ja jag är kleeeen. Men var så trött idag på jobbet, kändes som att jag skulle somna ståendes :(
Har egentligen inte så mycket att skriva eftersom de jag har gjort den senaste tiden är att jobba.. Tänkte ta och kolla lite tv nu och sen försöka sova. Men innan jag gör de kan jag ju lägga upp den bild på sängen jag mest troligt ska köpa :)

sängen jag kanske ska köpa
Loftsäng kanske inte är mitt förstahandsval men eftersom lägenheten är så liten hade det varit bra med utrymmet under sängen (: Kanske ha tvn och de där under eller möjligtvis en soffa om de skulle se bra ut. Nånå, måste fara till lägenheten och mäta lite först innan jag bestämmer något.
Nu säger jag godnatt!
Puss /Alex ♥

Kommentarer
Postat av: lotts

hihi, sött med våningssäng, känns lite dagis =))

2010-07-12 @ 19:52:21
Postat av: Alex

haha ja men finns inte så mycket man kan göra åt saken ;) inte om man vill ha en lite större säng

2010-07-15 @ 00:13:54
URL: http://annaaleexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0