Trött

Då har man slösat bort en riktigt fin dag på att sova.. Är trött som ett psyk fortfarande och ska sova snart. Imorgon blir det att kilva upp tidigt och fara till Haparanda och gå på IKEA. Måste ju inhandla lite möbler och sånt skit för snart blir det ju att flytta :) Funderar om jag verkligen har råd att tapetsera.. :( Kanske får bli ett senare projekt.
Nu sitter jag och kollar Constantine som är på 5an, men funderar på att byta till Comedy central och se om något bra går där :) Känner för att kolla på nå roligt eftersom man har varit lite nere hela dagen. Och de går ju så jäkla bra serier där (:
Nå nu ska jag kila..
Puss /Alex ♥

23/7-10

Bjuder på en bild på mig från igår :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0