Ååååh vad jag längtar

Satt och kollade igenom pappas mobil för ett tag sen, och jag hade den för någon sommar sen. Så jag hade ju så klart fyllt den med musik ;b Så hittade jag Bag in da box. Jag och Åsa hade så roligt den där sommaren! Vi cyklade och så sjöng vi den här låten, eller de var ju inte enda gången.. Vi sjöng på den hela tiden! :D Haha. Så fort någon av oss sa "var är boxen" så var den andra tvungen att säga "där är boxen" och många gånger sjöng vi hela låten så fort någon sa så ;P Så tänker jag på Kirunafestivalen när jag bodde med Vicky och dom för de var första gången jag hörde den (: Och då var Vicky redan asleds på den ;) Haha.
Nu ska jag ta och sova för jag öpnnar imorgon och det betyder att jag börjar kvart i 6 på morgonen :P
Vela egentligen bara säga att jag längtar tills det blir riktig sommar! :) Och när mina vänner äntligen börjar vara här hemma i Gällivare för en längre period.
Puss /Alex ♥

Måste ju så klart avsluta det här innlägget med den härliga låten ;D



Lite dålig kvalitet men i alla fall (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0