Bastu

De senaste dagarna har jag jobbat, käkat lunch på Fjällnäs med Emma och Dennis, ätit middag på Thai med Linn, Daniel och Robbe, kollat film med dom tre, umgåtts med Sonny, sen bara tagit de lugnt och myst hemma med massa godis :)
Idag har jag varit ledig. Har inte gjort så mycket.. Städade med Linn på El&Kraft och sen har jag varit och hälsat på min syster på sjukhuset. Hon har någon infektion eller hur de nu stavas i magen och kanske måste opereras...
Men nu ska jag i alla fall basta, sen slå på någon film och käka mer godis :) Vet inte om jag och Sonny skulle ta ett varav på stan sen när han har slutat jobbet, får se om jag ens orkar. Gissar att jag kommer vara rätt trött efter bastun ;b
Nånå, nu måste jag hoppa in i bastun. Blir väl kanske inte för mig att skriva på ett tag igen eftersom jag jobbar hela den här veckan också. Bara så ni vet (;
Puss /Alex ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0