Jobb..

Jobbar jag hela veckan.. Till och med helgen och det är ju midsommar... Menmen vad ska man göra åt saken.
Igår fick jag jobba ensam från 18 till 22 och de är inte snällt. Dom andra behöver ju inte vara de så varför ska jag..? De är väl de att jag är den enda som inte säger ifrån :b Idag var jag tvungen att säga till på skarpen får att få ta en rast :S Menmen de är väl så på vissa arbetsplatser.. Jag får bli lite tuffare helt enkelt ;)
Men nu har jag och Åsa bokat biljetter till Kirunafestivalen i alla fall :D Hihi. Och planerna för midsommar börjar arta sig :) Synd bara att man måste ta de lugnt med alkoholen hehe. Men då behöver jag inte har dåligt samvete i Kiruna ;b
Har just varit på terep hos Emma :) De är tänkt att vi ska ha lite party på lördag också, men kom på först nu att jag kommer nog inte ha råd med allt :( Får ingen stor lön den här månaden...
Nu ska jag i alla fall betala lite räkningar :b Känns tugnt när man har tankat bilden idag för 600 kr.. Menmen.
Puss /Alex ♥



Bjuder på en bild från förra kirunafestivalen. Längtar tillbaka och till den som är snart! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0