Leeedig!

Då var jag ledg i 2 dagar. Känns verkligen som att jag behöver de :) Men de har ändå varit trevigt att jobba idag med tanke på att jag jobbade med Ninni ett tag, Sandra johansson kom förbi och surra med mig och även Linn var förbi och hann surra lite med mig :D Så har jag sovit rätt bra dom 2 senaste nätterna, så var inte speciellt trött.
Sandra var förbi mig på jobbet igår också och det är ju väldigt trevligt ( : Det är alltid roligt att ta upp kontakten med sina vänner! Man har rätt mycket tid att ta igen.
Ikväll så har jag, Linn och Emma varit upp till toppstugan och fikat lite. :) Var trevligt. Det kom jäkla mycket folk när vi bestämde oss för att gå.
Jäklar vilken stor orm de visade i Wildboyz nyss! :O Tänkte ifall ni vela veta (;
Imorgon är de tänkt att jag ska fara ut eftersom jag för en gångs skull är ledig på helgen och så är det Midnight sun meet. Frågan är ju bara om jag kommer hitta någon kul att fara ut med. Verkar som att en del kommer att strunta i att fara.. Om inte annat har jag väl myskväll ;b
Nu börjar jag bli trött, så de är väl bäst att sluta sitta här och skriva. Ska ju orka upp imorgon och följa med Lotta på stan :)
Puss /Alex ♥



Me like ;)

Kommentarer
Postat av: lotts

myskväll är väl fantastiskt skönt ;)

2010-06-20 @ 13:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0