Marshmallowskrig och bergsklättring

Igår så gick jag, Åsa och Lotta på en promenad i ca 1 h och 15 min eller vad Åsa nu sa :) Mycket trevligt var det måste jag säga. Sen så bestämde vi oss för att fara och grilla. Kilen har en riktigt bra grillplats btw vars vi har planerat att ha fest ;) Haha. Våga sno den av oss och ni åker på spö! ;D
Men efter vi hade ätit massa grillad korv och marshmallows så blev det bergsklättring och marshmallowskrig. Det var jäkligt roligt! Lite roligare än vanligt så där, men de kanske var för att vi var lite trötta (; Men tänkte lägga upp lite bilder så ni får se :)

marshmallowsvalross? ;)  dyker i elden ;P
bergsklättring  skulle fota svart snö som föll från himmelen men det syntes inte ;/

Lite smått roliga bilder så där ;) Men man ska ju bjuda på sig själv och sina vänner i det här fallet :D
Ikväll blir det väl bara att kika någon film eller så. Bara ta de lugnt och njuta av ledigheten ^^ Nu ska jag kila.
Puss /Alex ♥

Kommentarer
Postat av: lotts

HAHAHAHAHA gillar första bilden!!

De måste vi göra om =))

2010-06-29 @ 19:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0