Min lediga dag

Idag har jag äntligen fått vara ledig! Jag har sovit till halv 1 för då kom min kusin och hennes barn hit, sen skjutsade jag min bror till arbetsförmedlingen, sen blev de en ca 30 min lång promened med hunden, sen for jag och tränade i ca 1,5 timma, duschade och fixade håret, sen blev man bjuden på köttfärssås och spagetti och nu sitter jag här i min säng och myser framför tvn :)
Idag flyttar Lotta hem! :D Och på onsdag ska i alla fall jag och Linn på studentfika hos henne. Tänkte att jag skulle fara och hälsa på henne idag när hon kommer hem, men de är lite försenade så blir nog imorgon om hon har tid (:
Planer för midsommar har börja smidas. Just nu ser planerna ut att det blir att vara hos Anton Normans pappa. Det blir nog grillning, kubb och lite annat ståhej :) Blir säkert bra! Förra året var rätt kul så hoppas jag kan byta skift med Gunda så jag kan fira ordentligt (; Men de får jag ta med henne när hon kommer tillbaka från semestern.
Nu längtar jag redan till helgen för är ledig lördag och söndag :D Slutar redan kl 18 på fredag, så blir nog att fara ut till helgen eftersom det är midnight sun meet. Har redan pratat med några tjejor som jag hoppas hänger med :)
Nu ska jag kolla klart 2 ½ män och sen försöka sova så jag är utvilad på jobbet. Problemet är bara att jag inte är trött..
Puss /Alex ♥

 

Jag älskar den här låten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0