Tackar :D

Idag har jag varit och tagit en kaffe hos Lotta och så fick jag kattskålar som Lotta hade åt Elliot :) Så for vi till Lizzen (Lottas mamma) för att ta en fika där och gratta henne och då fick jag en micro (: Var som lite komiskt att jag fick saker när de är Lotta som har tagit studenten och när de var hennes mamma som fyllde år haha. Tack så mycket :D
Annars har jag varit lite nere utan anledning.. Kan i alla fall inte komma på vad det är. Jag har väl humörsvängningar eller nå...
De var helt okej att jobba idag trots min träningsvärk och att jag var trött. Men som vanligt är dom sista 2,5 timmarna dom seeeegaste :b Fast samtidigt rinner de sista 59 minuterna iväg så fort. Nånå.. Längtar tills den här lönen kommer, den kommer bli fin ;)
Nu ska jag som vanligt kolla tv tills jag känner mig trött. Börjar ju redan 7 imorgon så :( Är ju lite Jim's värld, 2 ½ män och Sex and the city. Måste bara bestämma mig för vilken serie jag ska se.
Puss /Alex ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0