Trevlig midsommar! :)

Sitter här på jobbet. Har börjat 05.45 och slutar först 15.00... Inte hade vi behövt ha öppet så här tidigt. Har inte varit många kunder, 8 hade räckt :b Men mer pngar till mig! Haha.
Solen kikar fram då och då, man får hoppas att det blir finare och finare men fram för allt lite varmare :) Hade vela ha på mig mina nya shorts. Fast då lär man nog ändå frysa senare på kvällen :P
Hojj, måste nog sova lite innan man börjar fixa sig inför festligheterna. Annars lär jag inte hålla mig vaken ;P
Men det blir inte för mig att ta många glas eftersom jag jobbar imorgon.. Hade i alla fall tur och fick byta till mig kvällsskiftet (: Så fyra bacardi breezer blir det, mest för att det är gott. På tal om gott så blir det nog att grilla något gott kött efter många om och men :D Sen drar jag, Åsa och kanske några andra tjejer till Anton och Lotta för att spela kubb och sådant!

Så nu vill jag bara önska er en trevlig midsommar allihopa! :D
Puss /Alex ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0