Trööööött!!

Jag har jobbat förmiddag hela veckan så är jäkla trött.. Har inte varit så här trött sen jag gick i skolan :P Så ska försöka sova snart eftersom jag börjar kvart i 6 imorgon. Fast de lär inte vara så svårt för jag har inte sovit nå på dan :)
Annars så har jag varit med Sonny ikväll. Vi for och kolla på balen, snurra på stan och sen vi hem till honom en stund och kolla lite Sacha och Tim Hibbins klipp (:
Längtar till måndag för då är jag ledig! Sen är jag ledig lördag och söndag den veckan :D Och vecka 26 är det LEDIGVECKA!!! Gissa om jag längtar till de (; Då har jag och Åsa prata om att fara till Kiruna, men får se hur det blir med det.
Nu ska sooooova..
Puss /Alex ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0