Desperate housewives

Ikväll är de början på en ny säsong av DH! :) Hade tänkt se den med Lotta och Linn, men Lotta är i stugan och Linn skulle väl få främmande. Blir att kolla den själv om Linn nu inte hinner komma :( Fast nog tror jag att serien är lika bra ändå ;)
Sonny ska jobba natt i natt, från ett till fem.. Det gillar jag inte... Och jag lär ju somna ganska så fort eftersom Lisa har sovit över här från igår till idag. Vi var vakna ganska länge och så vaknade hon väldigt tidigt, eller tidigt och tidigt, jag är ju inte van att kliva upp kl nio ;P
Men vi hade de rätt mysigt. Vi hyrde Wall'E, var ute och busade med Sigge och så sov vi på en luftmadrass :)
Jag hade behövt sola lite och färga håret och helst göra de innan lördag. För på lördag fyller ju Vicky år och vi ska ut och fira henne (: Sen sist jag färgade håret så har de blivit så urtvättat :b Är ute efter nå lite ljusare brun med blonda slingor.
Imorgon är den danstäning och så. Och på sätt och vis är de lite tråkigt för de hade varit perfekt att fara till stugan då. Men de hinns väl, vi går ju trots allt mot varmare tider nu ;) Längtar till sommaren, men inte till alla småkryp ;b Hehe.
Nu ska jag slå igång tvn. Ha en bra kväll! Puss /Alex ♥

Kommentarer
Postat av: V

på söndag fyller jag åååår! ;D

2010-03-03 @ 16:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0