Hopplös

Idag är en dag då allt känns lite hopplöst... Fick stressa på morgonen, jag fick en negativ känsla när jag var och fikade med Linn och Emma. Så har jag plockat till i lägenheten och satt på en tvätt, så skulle jag börja dammsuga men då blev Sonny sur för han vela sova. Nog för de förstår jag ju eftersom han har jobba natt, men han var ju vaken då så jag tänkte att de inte skulle göra nå. Sen så vet jag inte om jag har fått ledigt på lördag eller inte för Emil har inte hört av sig..
Jag är leds på att bara jobba helger, jag är leds på att tjäna så lite per månad, jag är leds på att jag är den enda som städar och försöker hålla i ordning, jag är leds på att folk ska få det mesta jag säger till något negativt, jag är leds på att känna att folk tar mig förgivet. Jag är leds på rätt mycket i allmänhet just nu!
Livet var enklare när man var liten även om det var mer drama då.. Det var mycket allvar för stunden, men man var lika glad igen efter en timma :b
Senare idag blir de väl mest troligt att fara och sola, sen dansträning och sen har jag ingen aning. När Sonny kilver upp så blir de väl att städa de sista som är kvar, typ dammsuga, hänga upp kläder och lite sånt.
Puss/Alex ♥



Den här låten tyckte jag väldigt mycket om när jag var liten och det sitter som kvar än idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0