Kilen

Kilen kommer bli mitt och Sonnys nya bostadsområde för vi har nämligen fått en 2:a där :) Lägenheten var verkligen jätte fin och stor, den är på 77 kvadrat och det är ju inte så vanligt för en 2:a. Och något som är helt underbart är att de inte har tagit bort badkaret därifrån hihi ;) Så snart blir de att flytta!
Det var en man som var och kollade på lägenheten idag och han tyckte om den och hyresvärdarna tyckte om honom, så nu slipper nog jag och Sonny betala dubbla hyror och de är ju tur. Fast de är ju inte helt säkert att han skulle ta den ännu, det får vi veta ikväll.
Annars så är de ju marknad den här helgen. Orkar inte fara dit idag, men imorgon blir de säkert att gå en sväng :) Måste ju köpa såna där godisremmar som jag alltid har köpt varje år, mums!
Jag och Sonny är bjuden på älgskav hos hans mormor och morfar idag (: Det ska bli gott, är hungrig redan nu haha. Senare blir de att jobba, imorgon också.
Nu ska jag bara kolla tv och ta de lugnt.
Puss /Alex ♥



Tycker den här är väldigt bra faktiskt :)

Kommentarer
Postat av: lotts

du glömde nämna det allra bästa med lägenheten.. att vi blir grannar och kan gå till varandra i pyamas!!

2010-03-19 @ 15:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0