Onsdag

Idag så har jag inte gjort så mycket än så länge. Har varit till mor min en sväng och fikade :) Så provade jag en sån där elbälte som man sätter på magen, jäklar vad läskigt det var! :P De typ sticker och nå drar musklerna ihop sig alltid, men inte vet jag om de kändes så effektivt :b
Förövrigt tänkte jag laga tacos idag fast med kyckling med faita-krydda :) De heter ju kanske tortillas eller nå då, men skit samma ;) Tror de blir gott i alla fall.
Imorgon till på löradg blir de att jobba åttatimmars, känns bra faktiskt. Skönt att slippa sån där jobb-ångest som man kunde ha förut när man sommarjobbade osv. Och extra pengar i plånboken sitter ju alltid bra ;)
Har ingen aning vad jag ska hitta på ikväll.. Känns på nå vis som att jag har ett ganska så händelselöst liv :b Fast snart blir de ju att flytta, fara till Haparanda och Luleå och lite annat smått och gott så. Snart kommer ju Åsa hem också, så då blir de ju att umgås med henne :D
Nu ska jag ta och kolla lite Vänner som är på tv. Puss /Alex ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0