Söndag, äntligen söndag

Jag har faktiskt börja gilla söndagar, men det är väl för att man inte behöver gå till skolan nu förtiden. Jobbar gör jag ju inte heller vanligtvis :) Det är en riktigt bra slöardag!
Annars så har jag varit hos Linn idag på dan. Hon bjöd mig på vofflor :) Och gott var det. Så kollade vi lite Desperate Housewives första säsongen. Få se om man kanske far dit ikväll och kollar lite film eller nå.
För övrigt har jag inte ätit någon middag idag.. Sonny är ju på jobbet och de är så tråkigt att laga mat åt sig själv, plus att vi inte har nå gott hemma :/ Men imorgon ska jag laga tacos :D Sonny har ju ledigvecka från och med imorgon, så nu blir de att laga massa mat ^^
Från och med de jag kom hem från Linn idag så har jag kollat Life of Ryan Weekend break och bara myst med Sigge och Stumpan. Och nu tänkte jag väl ta och göra någon macka eller nå och ta de lugnt tills jag hittar på nå. Hittar jag inte på nå lär jag ju bara vara hemma och ta de lugnt, spela lite Xbox och lite sånt tills Sonny kommer hem kl tolv.
Förresten! Jag och Sonny ska mest troligt flytta till 2:an här brevid :D Det blir i såna fall jäkligt roligt. Blir garanterat att fara till Haparanda och shoppa lite då ;) Hihi.
Nåväl, ha de bra. Puss /Alex ♥


Kommentarer
Postat av: lotts

åhh kul med större lägenhet!! =)

2010-03-14 @ 20:34:03
URL: http://charmlottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0