Tisdag = DH = En glad Alex ♥

Idag har jag varit med Emma och Linn på Nyfiket och tagit en fika :) Det var trevligt. Jag och Emma stannade kvar en stund efter de Linn var tvungen att fara tillbaka på jobbet, vi pratade på om en massa. Man la märke till att vi inte hade träffats på ett tag ;) Vi var säkert kvar över en timma och bara pratade.
Annars så har jag och Sonny gjort lite ärenden bara. Snart blir det att värma potatispalt som min mor har gjort, mums! :) Ikväll får jag se vad som händer, Linn frågade om jag vela toppa henne så får se om de blir av. Men de är ju Desperate ikväll så kvällen är räddad hur som helst haha ;)
Sonny har för övrigt pratat med FAB idag och han legade väldigt bra till på kölistan, så vi kanske inte alls tar 2:an här brevid. Men de får man se när det börjar närma sig ;b Man får prata lite mer med FAB och så, man måste ju kolla vad de är för skillnader på priser osv.
Nu ska jag kolla tv eller nå. Puss /Alex ♥

Kommentarer
Postat av: lotts

önskar jag var där ikväll, du och jag + DH = sant!

2010-03-16 @ 16:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0