What to do..

Just nu sitter jag och kollar Lost som går på Tv400. Det är ganska spännande, följde det förut när de just hade börjat. Lite tråkigt att man slutade. Men man kan ju alltid köpa boxen med alla avsnitten :)
Sonny jobbar eftermiddag idag så han kommer inte hem förrän kl tolv. Han kommer jobba eftermiddag hela veckan.. Så måste hålla mig sysselsatt så jag inte har så jävla tråkigt ;b Och de kanske blir lite svårt eftersom skolorna har dragit igång igen, så Lotta är i Öjebyn, Vicky kommer ha massa läxor och vara trött, Linn jobbar ju som vanligt precis som Emma och Åsa är ju som alla förstår kvar i Stockholm.
Men onsdag, torsdag, fredag och lördag jobbar jag ju själv :) På onsdag ska jag öppna helt själv och vara ensam en timma (läskigt!) och på tors och fre börjar jag redan kl tio och de är ju skönt att få jobba lite dag. På lördag är de som vanligt, alltså från sex till tio på kvällen. Härligt att få jobba lite åtta timmars skift också så man får ihop lite mer pengar :)
Annars så blir de väl att fara på en extra dansträning och kanske fara och fika hos vicky för jag for inte dit igår. Annars får jag väl se, tänkte höra av mig till Linn och så och se vad hon ska hitta på i alla fall :) Så skulle jag mest troligt äta hos Mamma.
Puss /Alex ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0