20100503(elleregentligen04eftersomklockanärefter12)

Ja jag har tråkigt om ni undrar :P Ligger för tillfället i sängen och kollar spin city eller vad de nu heter.
Akilles övergav mig igår så idag har jag tagit hit Stumpan :) Men hon är inte så social just nu..
Idag har jag jobbat extra, från 14 till 22. Gick rätt bra att vara ensam från 18. Förutom att jag hade två lite gnälliga kunder :b Jag önskar att jag var lite mer kunnig om oljor osv.
Annars så har Ninni fyllt i mina luckor från krogen på jobbet idag ;P Allt är ju inte en enda svart lucka från fredagskvällen, men de är lite utspridda här och där. Vojvoj.. Men kul hade vi då de (:
Imorgon skulle jag mest troligt umgås med Linn, kolla lite dh och käka lite gott :) Hade varit väldigt trevligt i alla fall.
Nu ska jag sova gott för är riktigt trött. Puss /Alex ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0